Retourneren

Terugkeren

Retourneren & Herroepingsrecht
Het kan natuurlijk voorkomen dat uw bestelling mislukt. Als consument heeft u het recht op de aankoop van een product binnen 14 dagen na ontvangst te herroepen, zonder opgave van reden. Na het melden van de herroeping heeft u vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk te beïnvloeden. De terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van uw herroepingsmelding, mits het product tussentijds retour wordt ontvangen of u heeft aangetoond dat u het heeft teruggestuurd.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. 

Na het aanmelden van je retour heb je herhaaldelijk 14 dagen om het product terug te sturen. Maak je gebruik van het herroepingsrecht? Dan moet het product, inclusief alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking, worden teruggestuurd naar PURE detail.

Let op: het herroepingsrecht is niet van toepassing op de volgende gevallen:

  • Producten die meer dan 14 dagen geleden zijn besteld

  • Producten met een beperkte hoeveelheid

  • Producten waarvan de verzegeling (zoals een gesealde dop) verbroken is

  • Producten die na levering worden gebruikt

  • Producten die na levering zijn vermengd met andere stoffen of producten

Verkeerd product ontvangen?
Het kan herhaaldelijk voorkomen dat je een ander product ontvangt dan dat je hebt besteld. Uiteraard lossen we dit zo snel mogelijk voor je op.

Neem contact op met onze klantenservice via info@pure-detail.nl  en vermeld daarbij:

  • Je naam en ordernummer

  • Duidelijke foto's van het ontvangen (verkeerde of defecte) product

Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een passende oplossing ontvangt.

Garantie
Wij doen er zeker alles aan om onze producten in perfecte staat bij je af te leveren. Toch kan het herhaaldelijk gebeuren dat een product tijdens het transport beschadigd — erg vervelend!

Mocht dit gebeuren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@pure-detail.nl.  Als het defect onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor een passende oplossing voor vervanging.

Meld u altijd aan in uw e-mail:

  • Je naam en ordernummer

  • Duidelijke foto's van het defect en de verpakking (indien van toepassing)